Havin49_ Elifinizz5461 olsun kız paşanın canı sağolsun yeter benim ikizler de 5 aylık herkes büyğk oğluma verdi(2 ) yaşında
Havin49_ minikimd boşver cnm cimri insanlardan nefret ederim benim eşim tarafı verir Allah var annem babam buraya gelince verir her annemlere gittiğimde amcamlarda verir
minikimd Havin49_ olması gereken de o kuzum ama olup da vermemek tuaf geliyor bana ama alıştım beklemiyorum ama sizinkileri görünce onlara yine sinir oldum 😀
Havin49_ sarilale123 ben anne tarafına gitmedim bacın kaynımlar fln verdi bende bugün dışarı çıkardım onu
sarilale123 Havin49_ en iyisini yapmışsın canım. Kalabalık aile olunca öyle bizde iki elin parmağı olmuyor iki taraftan gidilecek
Deletedmom_877 Almirolie merhaba siz yönetici misiniz acaba size bi sorum olacaktı hesap kapatma veya tartışma silme işlemi nasıl yapılıyor acaba bilginiz var mı eğer biliyor iseniz yardımcı olur musunuz
1Ali Bu bayram pek gezmedik bin tl topladı yinede , ramazan bayramında işler daha iyiydi 7binden fazla toplamıştı bu bayram gezemeyince işler kesat oldu 🤣🤣
Havin49_ balcocuk maşallah k yaşında veya aylık bizimde ilk bayramda annem altın takmıştı ama sonrasında tabi para yani her bayram altın olmaz çünkü artık ucuz değil