ikiprensesannesi___ Havin49_ oh iyi yaptın canım benimkilerde 1000 topladı gitmedik kimsenin Bayramı’na onları da kumbaraya attım bende
Havin49_ ikiprensesannesi___ iyi yapmışsın vallahi biz de binadakiler dışında bir yere gitmedik bir uzak olarak görümceme gittik o da yani 10 dakika falan evde uzak
Aaa12 Havin49_ benim eşimin tarafının ilk torunu ama kimse kaç bayramdır birşey vermiyor. Kendi tarafım verdi 2000 falan verdiler ama annem babam kardeşlerim daha vermedi taziyemiz vardı ayak üstü görüştük ama onlar zaten sürekli veriyorlar
Havin49_ Aaa12 Allah rahmet eylesin bizimde öyle kaynımlar sağolsun verdi ama benimki bilmem kaçıncı çocuk😀😀😀 Ailemde annem babam da zaten asla harçlıksız bırakmaz beni sağolsunlar
Elifinizz5461 Havin49_ Herkes çok iyi bayram harçlığı toplamış bir biz toplayamadık galiba kimsenin aklına gelmedi gerçi benim oğlum daha çok küçük 2,5 aylık şuanda artık seneye toplarız inşallah 😄
Havin49_ Elifinizz5461 olsun kız paşanın canı sağolsun yeter benim ikizler de 5 aylık herkes büyğk oğluma verdi(2 ) yaşında
minikimd O sıra iki ailenin de cimrilikten mastır yapmaları durumları iyi olmasına rağmen bayramlarda harçlık topladığımızı bilmem 🙄
Havin49_ minikimd boşver cnm cimri insanlardan nefret ederim benim eşim tarafı verir Allah var annem babam buraya gelince verir her annemlere gittiğimde amcamlarda verir
sarilale123 Havin49_ oy maşallah 😀 benimkilerin çoğu köye gitti anne tarafından. Yinede 4000 toplamış 😂
Havin49_ sarilale123 ben anne tarafına gitmedim bacın kaynımlar fln verdi bende bugün dışarı çıkardım onu
Alara6161 gizemiaaa kınıyorum eşinizin ailesini belki benim de başıma gelir günahını vercek insan bile değiller ama kınadığın başına gelir derler 😁😁😁
Sweetie_Little_Jean Havin49_ canım biz bayramda tatile gittik yeni döndük 1 lira bile almadık canımız sağolsun😂
Deleted33000 Havin49_ evet neyse Allah’ım bizlere böyle helal zenginlik versin biz veren taraf olalım inşallah aminnnn