Alara6161 gunes866_ cnm takvimde birlikte olcağın ve olmicağın günler yazıyor hani adeti ne göre yumurtlama gününü ayarlıyor
hilalyyy eflin55 benim kızımda 4,5 yaşında , oğlumda 15 aylık daha . Bende hamileyim malesef 3 aylık kimseye söylemiyorum . Kendimde alışmaya çalışıyorum . Ayrıca hamileliğim daha ağır geçiyor bunda 7-24 kuru bulantım var hiç huzurum yok o yüzden de 🤦🏼♀️🥺
aknrhsn hilalyyy biliyormusun bende 13 haftalık oldum eşimle ben dışında kimseye söyleyemiyorum sanırım utanıyorum bu durumdan karşı taraftaki ler yapacağı yorumlar canımı sıksin istemiyorum
eflin55 hilalyyy ben nedense çekiniyorum söylemeye bilmiyorum sanki böyle sanki insanlar bakıyomuş çocuklarıma gibi laf dicekler diye korkuyorum
lina_erva eflin55 Aynı durumdayım biri 5 biri 1.5 yaşında çocuğum var ve 7 aylık hamileyim insan gerçekten yetememekten çok korkuyor ☹️😌
gunes866_ Alara6161 teşekkürler 🌸korundum gebeyim postları denk geliyor dünden beri bi korku sardı ne kadar önlem varsa uygulamam lazım 😅
Alara6161 gunes866_ ya bunda adet günlerini eksiksiz girersen hani günlerini hiç şaşmadan ilaçlardan daha etkili korunurluğu var ben telefon değişikliği yüzünden adet günlerim karıştı o yüzden hamile kaldım 1 ay telefon kullanamadım o sürede takvime de bakamadım öyle hamile kaldım ama gününü şaşmadan birliktelik yaşarsan hamile kalmazsın o morlar yumurtlama dönemi yazıyor zaten çocuk istemiyorsan o günlerde birlikte olmicaksın
aknrhsn eflin55 bende aynı şekilde 4 ve 2 yaşında iki oğlum var korunmama rağmen hamile kaldım şuan 13 haftalık oldum önce çok stresliydim ama demekki nasibi varmış o yüzden şuan şükrediyorum sizin için de hayırlısı olsun
hilalyyy eflin55 er ya da geç karnımız büyüyünce farkedilecek zaten şimdiden boş laf duymaya gerek yok . Acele etme bence de ben de akışına bıraktım .
anonimo bende 3. cocuga kaza ile hamile kaldim o kadarda emindik oysaki 2 hafta şokunu atlatamadim suan biri 6 biri 3 yasinda okula baslicak 37 haftalik hamileyim bide gurbette napcam bilmiyorum inanin ama Allahin yardimindan baska bişey yardimci olamicak sanirim eşimde asker kafayi yersem ki oyle olcak haber veririm ama kendimizi uzmeyelim diyorum sonucta bizi seven insanlari cogalttik hemde karsilik beklemeden Allah yokluklariyla sinamasin
gunes866_ Alara6161 o zaman baya etkili benim ikinci olsa bu kadar korkmam ama üçüncü olunca ondan korkuyor
Alara6161 gunes866_ olcak varsa oluyor ya ne yaparsan yap bnm annemin kordonları bağlı hamile kalmıştı 10 sene önce düşün
ozgeakkaya Benimde 2 kızım var 6 ve 4 yaşında 3.cüye hamileyim henüz 9 haftalık Allah kolaylık versin hepimize 🙏🏻🌸