Alara6161 gunes866_ olcak varsa oluyor ya ne yaparsan yap bnm annemin kordonları bağlı hamile kalmıştı 10 sene önce düşün
Nils eflin55 benimde 6 yaş,4 yaş iki çocuğum var suan 3.hamileyim yetememe duygusu hepimizde var iyi düşün iyi olsun Rabbim nasip etmiş inan kuluna kaldıramayacağı hiç bir yükü vermez☺️☺️
hilalyyy eflin55 er ya da geç karnımız büyüyünce farkedilecek zaten şimdiden boş laf duymaya gerek yok . Acele etme bence de ben de akışına bıraktım .