eflin55 Bnmde öyle 4 yaş oğlum 1.5 yaş kızım Temmuzda 2 yaşına gircek şuan hamileyim tekrar nasipse aralık ta doğum hani zor olcak ama beraber büyürler diyorum hep bnde korunuyordum ama malesef olcak varmiş elden bişi gelmiyor hatta aldırmayı düşündüm ilk lerde çevremdekiler günah dedi bazıları da iki çocuğuna sebep olma dedi hani bazıları sürekli kendini sorgularsın yaşasaydı şu yaşta olcaktı diye vicdanını susturamazsın dediler hani öyle vazgeçtim hayırlsı böyleymiş diyorum.