zeynepyldrm_07 öncelikle kimseye kulak asma, her hamilelik, her doğum kendine özel herkesin bünyesi farklı. Şunu baştan kabul etmek lazım doğum öyle güle oynaya geçen kolay bir süreç değil iki türlüsü de zor sonuç olarak içinden bir insan yavrusu çıkıyor ne kadar kolay olabilir ama Allah insana öyle bir güç kuvvet veriyor ki bir şekilde üstesinden geliyorsun ve geçip gidiyor. Hiç bir acı ya da zorluk kalıcı değil belki bir kaç saat belki bir kaç gün sürecek ama geçip gidecek. Şuan böyle düşünüp korkmak kendini strese sokmak sana hiç bir fayda sağlamaz, kendini akışa bırak, bebeğinle aynı bedende geçirdiğin günlerin tadını çıkar bol bol fotoğraflar çekin güzel şeyler düşün, yol ne kadar zor olursa olsun senin minik yavruna çıkacak ve sen çektiğin tüm acıları unutacaksın güzel şeyler düşün içini ferah tut🌸