zeynepyldrm_07 tabi neden de pozitif olmasin mende 34+1 hafdalığım bende hep okudukca diyorum ki bende bi gün pozitif hikayemi yazicam buraya.Normal doğum yapıp sonra bütün ağrılarin keçince bebeği kucağına almak varken neden Sezeryan oldupda bebeğini kucağına zor alasinki