esmanurmurat ben makat bölgemden ameliyat oldum da ay doktorlar beni tutmuştu abi hareket etmiyim diye çünkü ani harekette felç fln kalma ihtimalinde var iğneyi bi batırdılar saniyelikti ama benim için kötüydü belimdeki kemiğe değdiğini hissetmiştim ve kemiğe değince bi sızlama hissetim ama 20 saniye sonra uyuşmaya başlamıştı direk ayaklarıma bi sıcaklık indiğini hissetim sonrasını hissetmedim ztn belden aşağısı benim için gitmişti 😬