Benim de 2.5 ayım kaldı yavaştan düşünmeye başladım doğum şeklimi vs ama açıkcası kimsenin hikayesine takılmıyorum çünkü herkesin vucut yapısı/ağrı eşiği o kadar farklı ki. olumlu düşğnüyorum her şeyin kolay olacağına inanıyorum, ha olmadı mı? çok mu zorlandım, o da geçecek bebeğime sağlıkla kavuşmaya hepsi değer 🤭 bunu düşünerek kendimizi yıpratmamalıyız bence, bazen bazı şeyler bizim planladığımızdan çok farklı ilerliyor doğum da öyle planlanabilir bi şey değil bence. 🤗 pozitifimmm ben, siz de öyle olun🌹