zeynepyldrm_07 🤣🤣🤣🤣ay öldüm gülmekden.Bacım çox düşünme Allah hangisini uygun gördüyse oda olacaktir,Allaha bırak ona güven o seni darda bırakmaz.Sezeryan seçersen 1 aya toparlaniyorsun.Öyle diyolar oda kolay deyil ki ,hem sezeryanda dikiş atılmıyormu? O kadam kadınımız yazmış burda herkes pozitif doğum yaıtım diye ,onları düşün hep iyi düşün iyi olucak korkma❤️❤️