beybimom_ maalesef ya, hepimiz geçtik bu yoldan bir şekilde. Ben 4 sene boyunca pozitifi aradım testlerde, bir kez yalancı pozitif gördüm ama çok net pembe iki çizgiydi, kesin var ve 5-6 haftalık gözüyle bakmıştım. Hayallerin yıkılmasının insana bıraktığı yıkıcı hüznü de biliyorum. O yüzden testleri söküp zorla silik çizgi ya da ovulasyon testiyle gebelik aramak falan çok daha yorucu. İnsan hevesleniyor, bekliyor biliyorum ama öyle didindiğim hiçbir gün sonuç alamadım. Aksine durduk yere keyfimden huzurumdan çaldım. Hayatın merkezinden gebeliği çıkarınca her şey daha kolay oluyor. Allah sağlıkla kolaylıkla nasip etsin herkese inşaallah💖