beybimom_ kesinlikle çok haklısın.. yani olmadığı belli olan şeyi var sayıyorlar psikolojik olarak, her şeyi gebeliğe bağlayıp belirti arayıp sonra regl olunca çok üzülüyorlar. Biri hiç başım ağrımazdı başım ağrıdı gebe miyim demişti, belirti arama bu kadar çok zamana bırak stres yapma sağlıkla olsun demiştim, tüm hevesini kursağında bırakmakla suçlamıştı. Sonra da regl olmuştu, belki de üzülüp stres olduğum için regl oldum demişti.. yorumsuz yani, zorla kendilerini ümitlendirip ona inandırıp sonra dağılıyorlar, faturayı doğruyu söyleyen insanlara kesiyorlar