Cimcime30 size katılıyorum burda bişey söyleyince yanlış anlıyorlar birisi daha adetine on gün varken göbeğinde kahverengi çizginin belirdiğini söylemişti bende ona bunun mümkün olmadığını söyleyince bana kaç sene tedavi gördüğünü onu olumsuz etkilediğimi söyleyip bana da vicdan azabı yaşattı sonra regl oldu evet allah isteyen herkese versin ama bazı şeylerin psikolojik olduğunu anllattığımızda anlamıyolar testte hiç çizgi yokken bile bazıları var diyip umutlandırıyor sonra kan verince daha çok hüsrana uğruyolar