Dün gece sebepsiz gözlerim şişene kadar sessiz sessiz ağladım yanımda eşim horul horul uyuyordu üstelik.o horultuyu duydukça daha çok iç çektim resmen.hepimize olduğu gibi herşey batıyor herşeye çok üzülüyorum.sabah uyanınca gözlerimin şişliğini farketmedi bu sefer ben çok yalnızım hissi geldi bide tuvalette ağladım😢