Zambak biz naz yapınca da ayrı bi surat asıyorlar bana kimse sormuyor da ne yapıyon nasılsın diye kendimi boş gereksiz insan gibi hissediyorum bi ara hepsine kustum yeter artik dedim herkese cevabını verdim o da bi sure surdu yine aynı huylarına devam ettiler yani denesende boş canım bebegimizi kucagimiza hayırlısıyla alsaydık o bize yeterdi tabi etraf karışmazsa inanır misin daha ben bebegime kendi beğendiğim bisey almadim begendiklerimi beğenmiyorlar kendi dediklerini almasamda surat asıyorlar gün boyu evdeyim kafayı yiyecem ne arkadaşım var ne derdimi dinleyen biri 😭😭