Arkadaşlar
Bu güzel bebek haberini uzun süredir bekliyordum sonunda şükürler olsunki öğrendim. Fakat hormonlardın mıdır bilemiyorum çok sıkılıyorum eve sığmıyorum geceleri çok sık uyanıyorum herşey üstüme üstüme geliyor ruh halim çok değişti var mı buna benzer durum yaşayanlar🙄🙄 Neler yapıyorsunuz?