bsrelif kim söyledi bunu. SGK’m yoktu devlette doğurdum. Analık hakkı diye geçiyor onu giriyorlar sisteme randevu, muayene, tahlil, doğum hastane içindeki her şeyi sigortalı gibi yararlanıyorsunuz. Ayrıca ödeme bilgilerine bakmıştım o dönem sezaryen doğum için sgknın karşıladığı ücret 5bin gibi bir şeydi yanlış hatırlamıyorsam 🤷♀️