Eğer aktif ancak borçlu görünüyorsan devlet koruması var. Özel hastanede yöneticiydim , işlemlerini yapan vezneye “medula sisteminde analık hakkı var , son adet tarihi girerek sgk takibi alabiliyorsun “ demen yeterli. Hastane çakallık yaparsa da şikayet edeceğini ve resmi kurumlar bölümünden bir uzmana danışıp doğru işlem yapmasını söyle :)