Hanımlar eşim kendi işine geçti hamdolsun ama bağkur a borcu varmış salak muhasebeci yüzünden haberimiz yoktu çıktığı yerdeki sgk sı düştü ben özele gidiyorum muayne için pars ödüyorum zaten ama ilaçlar içinde çok yuksek miktarlar çıkarıyorlar gebelikten kaynaklı yararlanabileceğim bir durum varmı bildiğiniz ilaç konusunda yoksa her gitmemde muaynenin 2 katı ilaç ücreti çıkarıyorlar haziran başında ödeme yapacak açılacak ama o zamana kadar biten ilaçlarım var nasıl yapıcam şaştım kaldım ödemede gelmedi bayramdan kaynaklı