erbasozgee zeyzey1704 bir test daha mı yapsam kana mı gitsem bilemedim olmadı acilden kan vereyim ben yarın
demirrleydi_ erbasozgee inşAllah canım rabbim gönlüne göre versin 🥰🥰 güzel bir bayram hediyesi olsun 🥰
erbasozgee temmuzonbir amin canım inşallah hepinizin duaları kabul olur Allah isteyen herkese nasip eder bende dahil 👼
erbasozgee demirrleydi_ var bir tane zaten evladım canım çok şükür ama bir tane daha olsun cok istiyorum Allah izin verirse 🤍👼
tatlibiri erbasozgee öncelikle bende gördüm çizgiyi ama çok yeni bu testlerde hemen algılıyor tavsiyem bir kaç gün sonra kan verin veya tekrar aynı marka test alıp koyulaşma varmı diye bakın hakkında hayrlısı
erbasozgee aynuss  canım böyle çıktı yine ince bir çizgi var bilerek balkondan çektim marka yine aynı predictor early