erbasozgee  kızlar bat 23 dü predictor test bu şekilde ilk 5 dkda burda benim görebilcegim sekilde bu çizgi olustu bekledikçe koyulastı sizce var mı ?
erbasozgee cuteregina hiç inanasım gelmiyor ama bir yandan da predictor early asla bana böyle çizgi çıkarmazdı negatifse asla 2. çizgi olmazdı canım
erbasozgee cuteregina nafiye66 allyslife cilekekin kızlar kan verdimmm cuteregina Hatice333 zeyzey1704
erbasozgee nafiye66 hayırlısı olsun canımda ben hiç inanmıyorum niyeyse yok gibi geliyor siz böyle yazınca bi kaldım inanın cok istiyorum ama bir yanımda inanmıyor
erbasozgee allyslife ay inşallah kuzum benim vardır cok istiyorum 🥹🥹🥹🥹🥹 umarım yanıltmıyordur bu test
cuteregina erbasozgee başka yok mu test bence güvenilir bir marka beş dakika içinde çıkmış ama netleştirmek lazım kan verirsen belli olur her şey kafanda bir şey kalmasın
erbasozgee cuteregina bugun sadece bir tane aldım test canım oda predictor early alayım almısken net olsun dedim bilsem yanına farklı marka bir test de alırdım nöbetçi eczaneden
erbasozgee zeyzey1704 gögsümde bi şişkinlik var canım ama o reglde belirtsi olabilir bilemedim ki test bana ben ona bakıyorum suan 🥹
emne44 erbasozgee bende bu marka reglimden ile beş gün önce öğrendim yalancı sonuç veren bir test değil bence kan verin hayırlı olsun😊🌸
gkcalyaa erbasozgee renksiz bir çizgi sanırım,fotodan öyle görünüyor. İnşallah pozitiftir,gönlünüzce olsun inşallah 😊
erbasozgee gkcalyaa evet bende daha net görmek istiyordum canım ama erken dönemlerde böyle olabiliyor diyerekten attım buraya.. bide test güvenilir marka şaşırtmaz inşallah 🥹
erbasozgee zeyzey1704 bir test daha mı yapsam kana mı gitsem bilemedim olmadı acilden kan vereyim ben yarın