erbasozgee aynuss  canım böyle çıktı yine ince bir çizgi var bilerek balkondan çektim marka yine aynı predictor early
aynuss erbasozgee belki daha yenidir o yüzden kuruma çizgisinede benziyo sanki ama bilemedim bence daha çok yeni ondan ola bilir
erbasozgee  kızlar yine çizgi çıktı sabah ilk idrarla
selvi_g erbasozgee hafif çizgi görünüyor evet umarım hamilesindirrr ama bende böyle çizgiler görüp sonrasında hüsrana uğradığım çok olmuştu bazı testler gerçekten hayal kırıklığı
allyslife erbasozgee peş peşe yapılan testlerde koyulaşma olmuyor, beta düşükken en az 2 ideali 4 gün sonra yapmak. Beta düşün çünkü tam yükselmedikçe koyuluk gelmiyor.
ozbekebru Predictor da kuruma çizgisi olmuyomuş. Bende 3 haftalıkken predictor ile öğrendim reglime daha 6 gün vardı. Çok çok silik çizgi çıkmıştı. Akşamına kan verdim 15 çıktı beta.
erbasozgee ozbekebru ay benimde inşallah öyledir canım evet suana kadar bendede hiç cıkarmamıstı bu sefer cok şaşkınımmm
erbasozgee zeynepikra1 inşallah canım çok hafif gercekten ama var görünüyor eger değilsede zaten ayrı bir şok olurum
muhtesem3 Bu kadar silik çizgiler yanıltıcı olabiliyor çok kez yaşadım 2 günde bir koyulaşma takip edersen daha sağlıklı