Havin49_ LadyX iki tane de bende var valla kafayı yememe. Az kaldı çok yoruluyorum yatmıyorlar sürekli ayaktayım 7/24 ağlayıp mızmızlanıyorlar
LadyX beautiful_ bugün uyanır uyanmaz başladı yine. Hastaneye götüreceğiz canım 🙄 çünkü cidden normal değil
annekiz6141 LadyX Enfeksıyon olsa vücud ıllakı bıyerden tepki verır dıye dusunuyorum.. Ya vücud, ya ateş, ya da kaka da gosterır kendını tabıkı bu benım düşüncem ama aklında kalmasın göster 🥰
myangelson LadyX 10. Ay atağı hoşgeldin 🥲 bizi bir 4. Ay bir de 10. Ay atağı çok fena sarstı ne uyku uyuyor ne uyanık düzgün duruyor. Benimki zaten huysuz bir çocuk da ama ataklarda çok çok fena oluyordu hep mızmız aglak 🙄 bir de diş çıkartıyor olabilir azı dişleri kontrol et. Azı ve köpek dişleri en zor çıkan