LadyX Bizim bi komşumuz vardı hiç unutmuyorum böyle bebeği hiç susmasan ağlıyormuş. emzirdim yok diyor altını değiştirdim, salladım, hoplattık, zıplattık yok susmuyor diyor. En son komple bi soyalım bakalım böcek mi ısırdı vs diye düşündük diyor. Komple soyuyorlar en son eldivenini bi çıkarıyorlar meğersem eldivenin ipi bebeğin parmağına oturmuş parmak kopmaya ramak kalmış Allahtan hastaneye yetiştirmişler de hemen parmak dikilmiş. Yani o yüzden bu durumlar da birde komple soyup bakmak gerek.