annekiz6141 LadyX Enfeksıyon olsa vücud ıllakı bıyerden tepki verır dıye dusunuyorum.. Ya vücud, ya ateş, ya da kaka da gosterır kendını tabıkı bu benım düşüncem ama aklında kalmasın göster 🥰
myangelson LadyX çok fena oluyor çok. Bizimki de bu ara atakta yine 15. Ay atağıymıs hem de dış çıkartıyor canıma okuyor valla 😩
ayso5 LadyX asi mi oldu acaba aşı çünkü huysuzluk yapıyor benim ilk çocuğum da öyleydi aşıdan sonra bi kendine gelmiyordu. Tabi belki yine dis vs olabilir ya da ağrıyan bir yeri calpol filan verince geciyorsa ağrıyordur bi yeri