Merhaba Canım Anneler,
Bebeğim 10 aylık olmak üzere. Hiç abartmıyorum bugün uyandığı andan itibaren sürekli ağlıyor. Sadece ağlıyor. Gerçekten artık isyan bayrağını çekmek üzereyim. Hayretler içerisinde izliyorum çünkü uyanık olduğu her an ağlaması normal mi? Sadece uyurken susuyor. Ateşi yok, kabız değil, burnu açık, banyo yaptırdım, altı temiz, karnı tok yani aklınıza hangi ihtimal geliyorsa hepsini eledim. Salya artışı var ama daha önce 6 tane diş çıkardı hiçbirinde bu kadar kötü olmadı. Bugün ciddi manada başım ağrıdı. Asla çözemiyorum. Doktoruna mı yazsam? Acile mi götürsem? Sizce neden olabilir? Ne önerirsiniz? Doğdu doğalı ilk defa bu kadar ağladığını gördüm ben 😳