sevimlipandahii pco görüntüsü var dedi adetlerim düzenli hormon değerlerinde falan bir problem yok eşimde bir problem yok. 2 doktor ile ilerliyorum bu Letu sürecinde hacettepe doktorum 6 ay deneyeceğiz %80-85 ben gebelik bekliyorum dedi diğer tüp bebek işlemleri uygulayan doktorum da 3 ay kullanacağız demişti o da büyük ihtimal çatlatma ile gebe kalırsın dedi ama olmuyor olmuyor 🥺🥺 siz kaç yıllık evlisiniz doktorlar bir sebep sunuyor mu