aysnr0_ 11 mayısta vuruldum şimdiye kadar olmam gerekiyordu demi bende anlamadım sadece belim ağrıyor kaşık ağrım da yok
sevimlipandahii aysnr0_ en azından adet gelince insan rahat oluyor gelmediğinde daha büyük bir strest yaratıyor
bella_xx aysnr0_ Allah allah ben neden olmadımki senden çok önce aşılama oldum geç döllenme olabilirmi şüphem var