mucizebebekkk589 Kızlar 12 Mayıs öğle 12 de ovitrelle yaptım. Kaç gün sonra regl olmak gerekiyor normalde 14 gün mü ? Öncesinde test yapmak istemiyorum o yüzden soruyorum
sevimlipandahii mucizebebekkk589 ben tam 12.gun adet oldum hatta 13 diyim gecikme bile yaşatmadı günümde oldum
mucizebebekkk589 sevimlipandahii letu kullandım ilk ay 12. Gün büyümemişti tekrar kullandım 20. Gün ovitrelle yapıldı. İkinci ay istenen boyuta gelmedi. 3. Ay günde 3 kullandım güzel büyüdü çatlatma iğnesi yapılmadı bu ayda 22 mm oldu yaptık
sevimlipandahii mucizebebekkk589 Ayyy senle aynıyız bende bu 4. Denemem Birinci ay 21 oldu iğne yaptık tutmadı 2.denemede yumurta gelişmedi 3 denemede 25 oldu iğne yoktu mecbur kendi çatlamasını bekledim ama adet oldum işte bu ay bakalım ne olucak 🥹
mucizebebekkk589 sevimlipandahii çok yıpratıcı bir süreç inşallah tüp bebeğe falan gerek kalmadan karşılığını alırız Allah isteyen herkese kolaylıkla nasip etsin inşallah 🥹
sevimlipandahii aysnr0_ 14 geçmiş oluyor Bence hamilelik olabilir adet olman lazim şimdiye kadar inşallah hamilesin🥹💝
aysnr0_ sevimlipandahii ama progestron fitil kullanıyorum doktor iğneden sonra 15 gün kullan dedi o âdeti engelliyor mu acaba bilginiz var mı
sevimlipandahii aysnr0_ kullanmadım onu hiç ama o dediğin şey tutunması için değil mi acaba belki bebeğin tutmasına yardımcı olur
mucizebebekkk589 aysnr0_ canım bende ilk letu kullandığım ay 15 gün kullandım çatlama olduğu gün başlamıştım progestan regli engelliyor benim bittikten 2 gün sonra regl geldi. İnşallah sende gelmez hamilesindir 🥹
aysnr0_ sevimlipandahii hamilelik belirtileri olarak ta sadece belim ağrıyor normalde adette kasıklarım ağrır kaşık ağrım yok
sevimlipandahii aysnr0_ bel ağrısı belirti oluyor ben bildiğim istersen 2 gün daha bekle kan ver Pcos falan var mı sizde