AyazAsilinAnnesi Azrazerin bakalım bende beklemedeyim içimden bi his benimde beklemeyecek gününü diyo 🙄
Esgul_2019 AyazAsilinAnnesi amin amin inşallah canım şuanda sancim varr inşallah doğumdur dua edin canım bana 🙏❤
AyazAsilinAnnesi 25agustos amin inşallah ilk zamanlar cok cabuk geciyor ama son 30 dan sonrası sanki hiç gecmiyor 😣
Emsear İkinci gebelik ilkinde açılma ilerlemedi mecburi oldum o kadar sancı dan sonra. buda haliyle sezeryan olacak canım
25agustos AyazAsilinAnnesi stres yapıyorsun sen bence o yüzden sana öyle geliyor. Son haftalar uyku da yoktur şimdi 😀