AyazAsilinAnnesi Artık heycanlanıyorum gelsin istiyorum sağ salim ama bende tık yok sadece kasılmalarım var onlarda günde bir iki kere oluyor nst de sancı cıkıyo ama bende yok sizde durumlar nasıl hanımlar benim son 20 gün peki ya sizin? 😍🌼
Serifeehorasan AyazAsilinAnnesi kaç hafta oluyo normal Doğumu benimde 50 gün var allah nasip ederse ☺️
Aysktr AyazAsilinAnnesi çoook heyecan coookk bir haftadır her gece rüyamda doğuruyorum canım ben 🤭😁 son 24 bizimde inşallah ben daha erken gelir diye umuyorum burada doğuramıyorum diyenlerden olmayız inş 😁
ebru23 AyazAsilinAnnesi son 34 gun ara ara kasilmalarim oluyo kasiklrim agriyo bu ara bide su gibi akintim artmaya bsladi
aysedrmsgl AyazAsilinAnnesi benimde 21 günüm kaldı çok heyecanlı bir bekleyiş yaa. Arada adet ağrısına benzer bir şeyler hissediyorum ama bu yavaştan sancı başlangıcı mı bilmiyorum. 🤷🏼♀️
SedaA25 Allah bir sancıda kurtarsın sağlıklı kucagına alırsn insallh benmki daha cok kücuk 9+3 Doğu mu dusunmek icin erkn😂
AyazAsilinAnnesi Serifeehorasan Serifeehorasan normal dogumun ne zaman olucagı belli olmuyo zamansız oluyo galiba bildiğim kadarıyla bazen 38 bazen 39 40 hatta 41 i bile buluyomuş🙄
Zhrcls Aysktr benim gece yarisinda sonra 23 oldu canim ayniyiz galiba beklemeye devam son gunler hic gecmiyor ama mart bitsin gerisi gelir bence 💙😄
AyazAsilinAnnesi ebru23 cocuk kanala girdi mi bendede cok oluyor cocuk kanala girdiği icin felan denildi 😍
AyazAsilinAnnesi aysedrmsgl gercekten bendede oluyo sancı basladımı aha geliyo kesin diyorum sonra geciyo hemen 🙄
ebru23 AyazAsilinAnnesi vala bilemiyorum suan en son basi asagidaydi carsamba gunu randevum var 3 hafta oldu gideli 1900 du kil9suda 35+3de gidicem bakalim ne dicek
aysedrmsgl AyazAsilinAnnesi bende sancılar daha pek belirgin değil. Ama artık gelsin oğluşum diyorum. Rabbim sağlıcakla kucağımıza bencillerimizi almayı nasip etsin inşallah. Doğumumuz hemen hemen aynı günlere denk gelecek galiba😁
Azrazerin AyazAsilinAnnesi bikini bölgemde yumruk yemişim gibi ağrım var ayağaa kalkamıyorum heran alttan düşecek gibi oluyor 2 gündür böyle kontorlüm perşembe son 24 günümüz ama o kadar kalmayacam gibi görünüyor hayırlısı bakalım
AyazAsilinAnnesi Azrazerin bakalım bende beklemedeyim içimden bi his benimde beklemeyecek gününü diyo 🙄
elfkbramtn AyazAsilinAnnesi bizim 16 gün kaldı ne sancı ne açılma var nst de normal görünüyor 🤷🏻♀️ Allah ne zaman nasip edecek kızımla kavuşmayı gün sayıyorum valla sizin kaç kilo cinsiyeti ne bebişin ❣️🤲🏻
25agustos AyazAsilinAnnesi ben şimdiden sabırsızlanıyorum 18 haftayız. İnşallah sağ sağlin alırız kucağımıza 😊
AyazAsilinAnnesi 25agustos amin inşallah ilk zamanlar cok cabuk geciyor ama son 30 dan sonrası sanki hiç gecmiyor 😣
Esgul_2019 AyazAsilinAnnesi amin amin inşallah canım şuanda sancim varr inşallah doğumdur dua edin canım bana 🙏❤