Sydmhmtsl Bizde kızımla 37 haftalık olduk aşağı acayip bi baskı var ve sağ tarafımda kasılıp kalıyo sanırım haftaya çatı muayenesi olacak doktor Doğum sekli ve günü belli olacak dedi
Muzikci Benim son 15 🙏🏼 Bu akşam biraz biraz sancı gelmeye başladı karnımda kasılmalar da var sanki gaz sancısı gibi bi an kitliyo beni grçiyo sonra 🤷🏻♀️ Nişanım filan gelmedi henüz. Nişan gelmeden de doğum başlar mı ki 🤔
ebru23 Kuzusarmasi valla carsamba gunu randevum var 28 nisan tahmini gun 35+3de gidicem bakalim ne dicek bu aksam kasikta hafif sancim var karnim sertlesiuo ara ara ?
Halime23 AyazAsilinAnnesi son 8 kaldı çok heyecanlıyım bir an önce kızıma kavuşmak istiyorum rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🙏🏻🥰
Zhrcls Aysktr benim gece yarisinda sonra 23 oldu canim ayniyiz galiba beklemeye devam son gunler hic gecmiyor ama mart bitsin gerisi gelir bence 💙😄
Polo AyazAsilinAnnesi benimde son 20 Canımız yansada hareket edp zorlayalım kendimizi 😀 Artık gelsin aşklar 💙
Hanife_ AyazAsilinAnnesi son 6 günüm herkese cesaret verirdim süreci de biliyorum ayaklarım geri geri gidiyor korkuyorum bilmiyorum pzt 7 de doğumumuz🤭
ebru23 AyazAsilinAnnesi galiba yalanci hafif adet sancisi gibi boyle belime vutuyo arada ama duzensiz 11 de basladi ara ara giriyo bakalim kismet artik