bsrelif ebrudefnee kısa kollu zıbın da al uzun kollu takım da al ben ince battaniye aldım penye ona sarıcam çünkü anne karnından çıkacaklar sonuçta sarıp sarmalamak da gerekiyor
meowmom 28+5’teyim henüz hastane çantası vs herhangi bir şey hazırlamadım. 1-2 haftaya her şeyini yıkar ütülerim Allah’ın izniyle ondan sonra da çanta artık. 🐣
dilos178 bsrelif 4 gün kalmisti küvezde 31. haftada ciger gelistirici vurulmustum zaten ama anne karninda su yuttugu icin küveze alinmisti
sltn006 minikmucizem26 ay benim daha alışverişim bile henüz bitmedi çok rahat bir hamilelik geçirdim çok şükür onun rahatlığıyla sanırım bekleyip duruyorum 😄
sltn006 ipeksyy ahahaha benimde öyle biraz eksiklerimiz var özellikle bebişe bir şeyler almaktan kendime henüz sıra gelmedi bayramdan sonra tamamlarız inşallah 🙏🏻
meowmom sltn006 çookk teşekkürler ❤️ hepimize sağlıkla kolaylıkla minnaklarımıza kavuşmak nasip olsun inşallah ❤️
slhummu ebrudefnee doğum yapacağım hastanedeki hemşireye sordum ben kesinlikle penye takım ve penye battaniye dedi. Doğum sonrası ben bunları istiyorum ama odanıza gelince istediğinizi giydirin bebek üşür penye şart dedi.
ebrudefnee slhummu çok teşekkür ederim çok kararsızdım nasıl alsam nasıl koysam diye kaç gündür karar veremedim 🌸🌸🌸
kvsr1603 sltn006 bende yarın 28 haftalık oluyorum hiçbir hazırlık yapmadım nerden bu rahatlık bilmiyorum