32+0 olduk bizde bugün bayramdan önceki pazar alışverişlerini yaptık internetten sipariş vereceklerimde var hepsi gelsin yıkayıp ütüleyip hastane için olanları hastane çantasına diğerlerini dolabına yerleştirmeyi düşünüyorum. Müslin takımda yaptıracağım ama onu belki hastane çantasına koymam fotoğraf çekimi düşünmüyorum çünkü şuan normal hastane çıkış şeyim var bir tane onu tam takım hemşire çantasına iki üç normal takımda oda için koymayı düşünüyorum. Bu arada kaliteli güzel müslin takım yaptırıp sayfa önerebilir misiniz? Birde ilk bezini molfix pure &soft düşünüyorum duruma göre değişiklik yapabilirim tecrübesi olan veya ben bunu aldım diyen var mı?