bsrelif bende 32 haftalık hamileyim haftaya hazırlayacağım inşallah ilk bebeğimden kalma kıyafetler vardı onları çıkarıp yıkadım ütüledim sadece bi tane yeni hastane çıkışı ve bi kaç yeni takım alacağım siz hastane çıkışını nasıl aldınız acaba müslin tarzda mı alsam yoksa normal olanlardan mı alsam bi türlü bilemedim tahmini temmuz ortasına geliypr doğum hastanede doğunca nasıl giydirmek gerekiyor hiç bilmiyorum