happymommmfy ben de önlem serklajı oldum 3 hafta olacak. Biraz ağrı olsa da bence kolay bi işlem. Sadece spinal anestezi benim bağırsakları çok etkiledi gaz yaptı ama gördüğüm kadarıyla herkese etkisi farklı.
Aynı gün taburcu olabiliyorsun. Bir hafta lekelenmen oluyor, önlem olduğu için istirahat vermedi. Çalışmaya devam ediyorum. Progestana bile gerek yok dikiş yeterli dedi, 36. Haftada normal doğum planlanıyorsa uyuşturmadan alıyorlar, sezaryen ise sezaryen sırasında alınıyor.