yeni_mucize kahverengi lekelenmeyi pek önemsemiyorlar sanirim birikmiş lekelenme diye surekli yatıyoruz ya az geliyorsa sıkıntı yoktur bence progestan içeriyi temizliyor diye biliyorum hep yat canım sen kalkma hic sadece tuvalete kalk yemeği de ilk 1 ay yatarak ye oturmak zaten yasak dus alma ilk 10 gun falan sonrasi haftada 1 ılık ve kisa dus enfeksiyona dikkat et allahin izniyle ilk 1 ayı atlatirsan sonrasi biraz daha iyi geçiyor rabbim sanada banada tüm hamilelerede sag salim vaktinde kavuşmayı nasip etsin bebelerimize büyütmeyi nasip etsin bi sıkıntın olursa sor bildiğim sürece cevaplarım geçmiş olsun tekrar