Bende 15+4 oldum rahim ağzı kısalığı vardı 22 mm oldu o zaman atalım dedi doktor ilk hamileliğim genel anestezi ile yapıldı çok fazla ağrı kesici kullanmak istemedikleri için 3 saat bi acı çektim açıkçası . Kanamam zaten öncesinde vardı içerde biriken halada devam ediyor kahverengi ilk 2 gün pembeydi sonra hep kahverengi oldu . Ben 9 haftada ve 14 üncü hafrada yoğun kanama geçirdim sonra Vajinal ultrasonla tespit edildi kısalık olduğu . Bende sürekli uzanıyorum ama gün içerisinde oturuyorumda ilk hafta önemli dedi doktor . Sizde Serklaj sonrası antibiyotik kullanıyorsunuz dimi