Benimisteo cok tesekkur ederim en azindan boyle bir durumda insanlarin birlik oldugunu ve musteri kaybettiklerini anlarlar. Hem urunum gec geldi hem paketlemesi berbatti hem de fotograftaki gibi degildi keske bi aciklama yapsalardi engelleyeceklerine. Engellemeseler anlardim belki susardim bi babynest icin neyse der gecerdim ama cok sinirlendim. Parayi aldilar is bitti resmen