GizemCengiz kumaşı çok yumuşak olursa o ürün kalitesinde yapılmaz ama ortopedik olması lazım biz yiğenim yaşına geldi nerdeyse hala kullanıyoruz çok memnunuz kumaşın sertliğne takılmayın bence yazın bebek arabasında bile müslin kullanılıyo onada battaniye yada ince müslin örtü sereblirsiniz yinede kumaş terletmiyo ama merak etmeyin ben kullandığım için söylüyorum renk konusunu bilmiyorum seçtiğiniz renk kumaş nasıl bizde beyaz zikzak griyle mintli olan var bide bulutlu gri kumaşta aldm ben bi sıkıntı yaşamadım dedğim gibi nevresim kumaşı gibi yumuşak değil tabi ama o babynestin kalıp gibi olması da biraz kumaşla alakalı die düşünüyorum çok rahatsız ettiyse müslinle kullanabilirsiniz onuda