kardelenpars NaimeYilmaz 6+4 ikinci gebeliğim bu kadar zor olduğunu unutmuşum resmen o kadar endişeleniyorum ki bişey olucak diye planlı bir gebelik değildi ama endişelenmemek elde değil ne kadar zor ya
umransag merve_tp klavye 20 yazmış canım 27. Haftamın içindeyim bacak ayak benımde sşişyo kasılma alıyor bacakta karnımda rahimde erken doğumdan çok korkuyorum
merve_tp umransag benim suyum bir tık fazlaymış ben de bebek kilolu olur diye korkuyorum. Plasentamda da minik bir tıkanıklık var kan sulandırıcı kullanıyorum.
umransag birprensannesi98 ben de 27. haftama girdim sende durumlar nasıl canım bacaklarda şişkinlik kramp rahimde kasılma karnımda kaburgalar batıyor
birprensannesi98 umransag valla belli ağrısı kalçadan ayak bileğime kadar siyatik ağrılar beni mahvetti bu ara daha fena
umransag birprensannesi98 yaa benimde bel sırt bu hafta başladı 3 haftadr da rahim kasılıyor giderek parkur zorlaşıyor 🥹
1damla_ melikeoc melikeoc merhaba bende . 4+5 im. Bugün ilk defa çok minik silince gelen iz şeklinde lekelenmem oldu. Yaşadınız mı ?
melikeoc 1damla_ evet bende de olmuştu bi kaç kez yaşadım hatta dr bi sorun olmadığını söyledi ama yine de kalp atışını duymadığım içim rahat etmiyor 😔
larlor noktas hiç olmayabilir inşallah olmaz🥰 hafif geçirdim ilkine göre kusmadım bulantılarım oluyordu
eminee_ NaimeYilmaz 35 hafta 5 günlük son zamanlar geçmek bilmiyor çok heycanlıyım aynı zamanda üzgünüm
birprensannesi98 umransag doğuma kadar allah hepimize güç kuvvet sabır versin canım kolaylıkla atlatalım inşallah
cerenimo36 Tubato yaaa bende aynı şekilde hayırlı olsuun 🥳 bu süreçte kullandığınız ilaç takviye vs var mı doktorunuz bir öneri de bulundu mu acaba