zeyzeysuu alpertugrul_2 mide yanmasi var ani acıkma ve baş dönmesi uyku hali , ara ara duygusallik sizin nasil gidiyor
kubraozgur NaimeYilmaz Uygulama bana bebeğin 5 hafta 3 gün olduğunu söylüyor. Doktora gittik kese oluşmuş ama bebek daha oluşmamış ben kaç haftalık diye sordum 4 buçuk haftalık diyebiliriz dedi. Bebek oluştuktan sonra mi ölçüp haftasını soylicek acaba bilgisi olan var mı
elif532 kubraozgur uygulamada son adet tarihini ele alıp söylüyo geç döllenme olduysa bebek daha küçük olabilir normal bi durum yani
sumsem Ya bende 9 haftalık oldum ama 2 gündür göğüs hassasiyetim ve sabah bulantılarım azaldı 3 gün önce kontrolde herşey yolundaydı ama yinede korkuyorum
umransag merve_tp ben de 20. haftanın içindeyim canım bu hafta itibarıyla bel sırt ağrısı kaburgamda batma hissi var sende durumlar nasıl
merve_tp umransag kaburga batması sırt ağrısı bunlar yok canım bende. Mide yanması aşırı var, el ayak şişmesi var
umransag merve_tp klavye 20 yazmış canım 27. Haftamın içindeyim bacak ayak benımde sşişyo kasılma alıyor bacakta karnımda rahimde erken doğumdan çok korkuyorum
meliiisadeniz Beta hcg dün 15.2 çıktı yarın tekrar kan vereceğim . Gebelik testlerimdeki 2. çizgi silik çıkıyor sizce sonuç ne olur yarın