16+5 haftalığım çok şükür sürecim çok iyi geçihor cinsiyeti öprenemedim en son 12 haftalıkken gitmiştim doktor belli değil demişti, bayram girince arya randevu bulamadım 1 haziranda gideceğim hastaneye. Hiç kusmadım gayet iyi geçti gebelişim bu aşamaya kadar sizce bi hurafe var mı ? Cinsiyet yorumu yapabilen olur mu 😃