Naznaz yakınlarımda öyle söyle söylüyor devlet hastanesindeki doktor sen özele gitme gel bizim hastaneye o doktor hemen kesin konuşamaz çıkar yukarı çıkmasa bile şimdiden bşy diyemeyiz dedi :/ özele gidiyoruz ama muamele sıfır devlet te kuyruk olmasa tercih ederdiim artı bide oda olayı var işte 😬😓