A_nuur19 busesahin gkcalyaa beybimom_ minosannecik_2minis Ya kızlar yarın taşınıyorum o yüzden test yapıyorum vrsa ağır kaldırmamak için flaan yani
gkcalyaa A_nuur19 göremedim canım gecikmen de varmış belirgin çıkardı inş bundan sonraki ay nasip olur 💕
A_nuur19 meliiisadeniz busesahin dexter88 Umutcan_ sd18 asil15 meliiisadeniz atesvesu minosannecik_2minis gkcalyaa mertvezeynebinanasi yaan zey-nep11 kızlar birşeyler yazdım bakııınn nerdesiniz😁🫶🫶
busesahin A_nuur19 yani bende görür gibi oldum ama benimkide yok sanıp atıyordum son anda gölge gibi görmüştüm benimkine benziyor sanki
Masal777 aysnr0_ kesin bişe diyemem ya testlerde hep çizgi var ama boyile çizgiler çok gördüm daha pembeler
A_nuur19 mertvezeynebinanasi meliiisadeniz atesvesu asil15 busesahin minosannecik_2minis Kızlar kan verdim 52.5 Umutcan_
mertvezeynebinanasi A_nuur19 benimbundanda belirgindi ama sonra sdet oldum. Erken gebelik testleri yaniltiyor kaset testler daha iyi ve mutlaka adet gecikmesinj bekle. Yoksa uzulursun
A_nuur19 zey-nep11 yesman meliiisadeniz busesahin atesvesu asil15 minosannecik_2minis sd18 Saree_ Umutcan_ gkcalyaa mertvezeynebinanasi
minosannecik_2minis A_nuur19 hayırlı olsun canım iki günde bir kan ver önemli olan iki katına ve üstüne artarak çıkması düşük olmasının bi önemi yok ben ilk kızımı beta 11le öğrendim giderek artmıştı
Umutcan_ A_nuur19 A_nuur19 Hadi gözünüz aydın canım benim çok sevindim Allah sağlıkla kucağınıza almayida nasip etsin analı babalı büyüsün inşallah🥰🌺🌸🌹🧿
A_nuur19 yaan asil15 meliiisadeniz minosannecik_2minis Umutcan_ busesahin atesvesu zey-nep11 Kızlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim şimdi şöyle 28 mayısda verdim 52.5 çıktı 30 Mayıs’ta farklı hastane farklı şehirde verdim 82.78 çıktı kadın doğuma gidicektim bugün ama randevu bulamadım hastanelerde düşük mü bu değerler
meliiisadeniz A_nuur19 güzel düşün güzel olsun . Rabbim hayırla sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin çok mutlu oldum ❤️🔥