A_nuur19
A_nuur19 aynen benimde öyle çıkmıştı canım ya ben diğer çocuklarımı sadece evdebyaptigim testten öğrendim biraz zaman geçti doktora gittim yani simdilerde ikigune bı test falan hamilesin işte bende bu hamileliğimde ayni senin gibi yok değerlerin düşük acaba kimyasal gebelik mi acaba dış gebelikmi diye diye moral bozdular hiç sevinemedim bile şuan hamilesin ve doya doya yasa sevincini varsayımlara bu anı benim gibi kendine stres yaparak geçirme sağlıkla gelsin inşallah bebiş🥰🌹🌸