busesahin A_nuur19 awox tu benimki ama bence zaten kan vermeden hiçbirine güven olmaz sağlık ocağına gidip sabah test verin
busesahin A_nuur19 düşük değer olması önemli değilki düşükte olsa 2 günde bir 2 katı artması önemli bende 20 yle öğrendim 2 gün sonra en az 40 olması lazımdı 80 olmuştu yani sende 10 bile olsa 2 gün sonra 2 kat olması önemli
A_nuur19 busesahin öyle tabi aşkım da test güvenilir değil diyolar ya sevinemedim bile kasık ağrısı bel ağrısı var ama ne biliyim
busesahin A_nuur19 işte emin olmanın tek yolu kan vermek eğer adetin geçmediyae onu bekle bakalım bi balım
beybimom_ A_nuur19 ben göremedim malesef dünki testte de yok gibi burda genelde böyle hata yapılıyor hep çizgi silikte olsa pembe olması gerekiyor 5 gün gecikmiş gebelik olsaydı çıkardı bence
A_nuur19 gkcalyaa Umutcan_ minosannecik_2minis atesvesu asil15 Kızlar bugün de yaptım görebiliyor musunuz hiç adet ağrım falan da yok belim çok ağrıyor kasıklarım ara ara ağrıyor
gkcalyaa A_nuur19 göremedim canım gecikmen de varmış belirgin çıkardı inş bundan sonraki ay nasip olur 💕
A_nuur19 beybimom_ öyle mi diyosun 🥺 hayırlısı olsun yapacak bişey yok alıştım zaten sevinemedim bile
A_nuur19 busesahin gkcalyaa beybimom_ minosannecik_2minis Ya kızlar yarın taşınıyorum o yüzden test yapıyorum vrsa ağır kaldırmamak için flaan yani
Masal777 aysnr0_ kesin bişe diyemem ya testlerde hep çizgi var ama boyile çizgiler çok gördüm daha pembeler