ikiprensesannesi___ penbe_karisi sürekli aç aç diye beynimi zonklattılar daha fazla dayanamadı sütte🥹😂
penbe_karisi ikiprensesannesi___ oyyyy benimkide üzüntüden gitti elimizde değil stres yapınca etkileniyor 🥲😓😓😓😓 Aşkım sen hamgi mamayı kullaniyorsun
ikiprensesannesi___ penbe_karisi Bebelac canım ilk başta tereddüt ettim toplatma mevzusu vardı ama bir sorun yaşamayınca devam ettim iki kızımda da kullanıp memnun kalınca direkt onu verdim
kartanesi___ penbe_karisi ama son birkaç gündür biraz bozuldu gibi ya mesela bu akşam 9.30’da uyudu 10.30’da tekrar uyandı. Az önce yine uyudu😂4. ay atağı geliyiii sanırım 😁
kartanesi___ penbe_karisi benim doğduğundan beri meme reddi yaşadık🥺hep sağıp verdim 2 hafta önce de artık sütüm neredeyse kesildi ben de yorulup bıraktım
penbe_karisi ikiprensesannesi___ ayy bizde şimdi Bebelac gol kullanıyoruz 2 hafta oldu sanki daha güzel toparladı ilkin hipp kullandık aşırı gaz yaptı sonra evolvia ya geçtik fazla kilo yapmadı çok kusuyordu bebelaca geçtik bakalım inşallah faydasını görürüz
annekiz6141 penbe_karisi Askım acıksa zaten uyanır durmaz asla.. Aydan aya kılo alımı ıyıyse hıc dert etme sıkıntı yoktur..
ikiprensesannesi___ penbe_karisi İnşallah Canım İnşallah Toparlar küçük adam çok şükür Maşallah güzel kilo yapar ama gaz da yapar gaz da hepsinde oluyor ne yazık ki k
penbe_karisi ikiprensesannesi___ valla kendi çıkarıyor gazını hemde bayaa gaz yapıyor çocuk 😁😁😁😁🤣 bakalım inşallah bidahaki ay kontrole gittiğimizde inşallah almış olur 🥲🥲🥲
ikiprensesannesi___ penbe_karisi İnşallah canım inşallah almıştır. Maşallah maşallah. Benim diğer iki kızıma da yaradı. Buna da yaradı. Çok şükür. İnşallah size de yaramıştır