ikiprensesannesi___ penbe_karisi benimki de saat 8 uyanmış daha uyumuyor. uyuma niyeti de yok. İnşallah uyur çok sancım var hiç. Bu gece ona bakamam
prs_99100 İlk başlardan beri mi böyle zamanla gece uykusu düzeldi mi. Benimkide en kesintisiz uykusu gece oluyor 2 saat falan uyur emer ama zamanla bozulmasından korkuyorum çünkü gündüzleri yatağa koyduğum an uyanıyor
penbe_karisi ikiprensesannesi___ benimde sütüm yok 😮💨😮💨😮💨 bı 6 aya kadar bir damla da olsa içsin istiyorum
Havin49_ penbe_karisi kız sen delirmişsin tabi uyku uyuması çok güzel bir şey inşallah darısı benimkilerin başına yoksa uykusuzluktan kafayı yiyecegim
ikiprensesannesi___ penbe_karisi Evet artık kritik zamanları atlattınız ilk iki ay uyandırın falan diyorlar ben onu da çok yapmadım Valla Zaten acıkınca Alarma geçiyorlar 😂
kartanesi___ penbe_karisi 8.30’da gece uykusuna yatıyor. 12-1 gibi uyanıyor karnını doyuruyorum hemen uyuyor. 4 gibi yine uyanıyor mama içip uyuyor. Sabah 6 gibi yine uyanıyor mama içip uyuyor ve 7’de artık uyanıyor günümüz başlıyor😂
kartanesi___ penbe_karisi ama son birkaç gündür biraz bozuldu gibi ya mesela bu akşam 9.30’da uyudu 10.30’da tekrar uyandı. Az önce yine uyudu😂4. ay atağı geliyiii sanırım 😁
ikiprensesannesi___ penbe_karisi sürekli aç aç diye beynimi zonklattılar daha fazla dayanamadı sütte🥹😂
penbe_karisi ikiprensesannesi___ ben yaptım yaa sarılık vardı bizde 🥹şimdi bile bazen uyanıp veriyorum