Sevgiiss penbe_karisi benimki 40 günlük aşırı gazlı kolikmiş ama gece yatınca 3 3.5 saat uyuduğu oluyor şu an
penbe_karisi Sevgiiss yaaa sen doğum yapmışsın masallahh🥰🥰🥰🥰 kız o zaman benimki hiç uyumuyirdu gazdan artık mahfolmustuk ağlıyordum artık birde o zamanlar dişim ağrıyordu tedavi görüyordum çok kötüydü
Sevgiiss penbe_karisi yaptım çok şükür canım 🥰🥰 kolik ama gece uyuduğunda uzun uyuyor çok şükür . Acıkırsa bebeğin uyanır merak etme
asil15 penbe_karisi maşallah kız baya uzun uyuyor.yok askim benimki aynı başında olduğu gibi 3 aylik olucaz ama hala 2 saatte bir uyanıyor gecede gündüzde aynı.
QueenBahar_ penbe_karisi biz analar asla rahat durmayız uyumasa niye uyumuyor uyusa niye uyuyor deriz 😂🤭 Aşkım 4 buçuk aylık 2 buçuk. Birde 4 buçuk arası uyanır
myangelson penbe_karisi maşallah de dilini ısır benim oğlum 15 aylık olacak hala gece 2-3 kere uyanır en az 🥴
myangelson penbe_karisi tamam işte bebisin annesine acımış bir de benimle uğraşmasin diyor demek ki 😅😅 o değil de 4 yaşında ve uyanıyor mu şuan bütün hayallerimi yıktın 2 yaşında düzelir diye umut ediyordum 🙄🙄